המוטיב שמנחה את סוכנות רייכמן ביטוח הוא לתת מענה אישי למבוטח.
המענה האישי לא רק כולל מענה מקצועי אלא גם כזה שנועד לתמוך בלקוח ולהקל עליו כמה שניתן מבחינה כספית.
סוכנות רייכמן ביטוח פועלת מול מגוון חברות ביטוח ונמצאת איתן בהסדרים כספיים נוחים המקלים באופן משמעותי על המבוטח
בכל הנוגע להתנהלות הכספית ולטיפול בתביעה.
מבוטח בסוכנות רייכמן ביטוח נהנה מנוחות מקסימלית:
• חיסכון בזמן ובהתעסקות הממושכת בתביעה, שכן אנשי המקצוע בסוכנות רייכמן ביטוח עושים זאת עבורו
• מזעור הנטל הכלכלי הכרוך בתשלום לחברת הביטוח
• הימנעות מהפסד כספי עתידי הנובע מהתייקרות הפוליסה ומסיכונים הכרוכים בריבוי תביעות
דברים שחשוב לדעת בטיפול בתביעת רכב:
כאשר לקוח של סוכנות רייכמן ביטוח פונה בתביעה לחברת הביטוח או בתביעה לצד ג',
פועלים יועצי הביטוח בסוכנות רייכמן ביטוח במספר דרכים הנקבעות בהתאם למאפייני המקרה והלקוח.
תאונה בהסדר ותביעה של חברת הביטוח
במקרה בו מדובר בתאונה בה מעורב הלקוח והיא התרחשה באשמתו, יכולים להתקיים שני תרחישים:
1. לקוח פרטי התובע את חברת הביטוח שלו – סוכנות רייכמן ביטוח משלמת את מלוא סכום התיקון לחברת הביטוח.
הלקוח משלם אך ורק את עלות ההשתתפות העצמית בהתאם לפוליסה, בפריסת תשלומים נוחה.
2. לקוח שהינו חברה בע"מ או עצמאי התובע את חברת הביטוח שלו- מונפקת חשבונית תיקון על שם הלקוח, והוא משלם לסוכנות ביטוח רייכמן
וכן את עלות ההשתתפות העצמית בהתאם לפוליסה. הוצאת התיקון מוכרת ללקוח העסקי והוא יכול להתקזז במע"מ.
תביעה צד ג'
במקרה בו מדובר בתאונה בה מעורב הלקוח, שאינו אשם בה, החיוב יוצא על הלקוח. גם כאן יכולים להתקיים שני תרחישים:
1. נהג הרכב הפוגע מודה באשמה שלו – במקרה הזה מתבצע תהליך של תביעה לצד ג' של חברת הביטוח של הנהג הפוגע.
סוכנות רייכמן ביטוח מטפלת בכל התהליך, הכולל: ריכוז מסמכים, התנהלות מול חברת הביטוח והתנהלות כספית.
הלקוח משלם בצ'ק דחוי ל-90 ימים, ובזמן הזה מטפלת סוכנות רייכמן ביטוח בהחזר הכספי ודואגת לכך שהכסף יגיע עד למועד פירעון הצ'ק.
כל אלה על מנת שהלקוח לא יוציא כסף מכיסו עד להגעת התשלום.
2. נהג הרכב הפוגע אינו מודה באשמה ומתחמק מכך – במקרה כזה, הלקוח שרכבו אינו תקין ורוצה להחזיר אותו במהרה לפעילות תקינה על מנת לחזור לשגרת חייו,
יכול לבחור לתבוע את חברת הביטוח שלו ולהניח לה לפעול בכלים שלה על מנת לתבוע את חברת הביטוח של הנהג הפוגע שלא הודה.
במקרה כזה חשוב ביותר הייעוץ המקצועי שמעניקה סוכנות רייכמן ביטוח, שכן מדובר בהפסד כספי משמעותי ללקוח:
• עליה בפרמיה העתידית של פוליסת הביטוח בגלל התביעה
• ריבוי תביעות יכול להוביל למצב שחברות הביטוח תסרבנה לבטח את הלקוח באופן גורף
• הוצאה של ההשתתפות העצמית
סוכנות רייכמן ביטוח מבצעת תהליך שלם של בדיקת הכדאיות על סמך הפרמטרים, ומייעצת ללקוח כיצד לפעול על סמך ההיסטוריה הביטוחית שלו,
מידת תיעוד המקרה להוכחת הטענה שלו וצפי ייקור הפרמיה.
במידה וההמלצה היא להמשיך בתהליך זה, סוכנות רייכמן ביטוח והלקוח ממלאים טופס אישור הפסדים המבטיח ללקוח כי במקרה בו חברת הביטוח שלו תזכה בתביעה מול צד ג',
הלקוח יקבל את ההפסד הכספי שנוצר לו (ייקור הפרמיה, ריבוי התביעות והשתתפות עצמית).
במידה ועדיף לפעול במישור פרטי ולתקן את הרכב באופן פרטי, הלקוח ישלם את עלות התיקון (עם סיוע מקסימלי)
ויופנה על ידי סוכנות רייכמן ביטוח לסיוע משפטי להמשך תהליך.
מוזמן ליצור עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים:
03-7333556
03-7333557